Otogazlı bir aracın stop etmesi gerek sıralı sistem araçlarda gerek arbratörlü araçlarda en sık rastlanılan sorundur..Rolantideki dalgalanma ve stop sorununun pek çok sebebi olmakla birlikte bu sebeplerin bazıları otogazın veya lpg sisteminin doğurduğu sonuçlar değildir ..Genellikle aracın bünyesinin ürettiği sonuçlardır..Karbüratörlü araçlarda aracın fazla hava alması , sıralı enjeksiyonlu araçlarda ise rölanti motoru akışmetre valfi ve boğaz kelebeği gibi parçaların zaman içerisinde arızalanması veya adaptasyon ayarlarını kaçmasından dolayı Araç LPG de istop eder ..Benzinde kullanımda benzin yapısı gereği stop etmeyebilir , dalgalanma yapar..Burada en önemli konu aracın stop etmesinin sebebinin LPG sisteminde mi kaynaklandığı ya da aracın bünyesinden mi kaynaklandığını tespit etmektir ..Eğer aracın bünyesinden dolayı stop etme yaşanıyorsa konu oto servisinde çözümlenmelidir ..
Eğer stop etmesinin sebepleri LPG kaynaklı ise bunun birkaç nedeni olabilir bu nedenler sırasıyla şöyledir : Bir sıralı sistem araçlarda noz çapının olması gerekenden büyük olması ya da küçük olması iki sıralı sistem regülatör basınç ayarının düşük olması 3 regülatörün arızalı olması 4 enjektörün arızalı olması 5 Otogaz sisteminin ayarlarının doğru yapılmaması Eğer bu sebeplerden dolayı bir sorunun var ise en yakın Otogaz servisine başvurmalı ve çözüm öğretmelisiniz
Yorumlar Kapalı.